måndag 30 september 2019

Bokmässan 2019.

Jag var på årets bokmässa, där det endast blev handlat en bok till mig, Denna bok följde dock inte med hem, utan är en beställning på bookdepositoy. Men självklart kom jag inte tomhänt från mässan! Det blev storshopping till dottern istället för till mig. Dagens bästa inköp var Mamma Mu städar, som är personligt signerad till dottern, från Jujja. Efter avslutad signering fick dottern en mysig klapp på kinden och en kärleksfull blick från Jujja. Yes, mammahjärtat smälte.

När jag såg denna goding för 20 kronor så kunde jag inte motstå...

Både jag och mannen gillar Jan Lööfs illustrationer, så en av hans sagor fick följa med hem.

Låt mig avsluta med det ställe där vi handlade mest. Opals monter och Pettson och Findus. Vi älskar att läsa om denna gubben och katten för dottern, så självklart handlade vi där. Det som saknas på bild är en Findus-mössa och två planscher.


2 kommentarer: