fredag 1 november 2019

Tomten, jag har varit snäll i år.

Jultiderna börjar närma sig, så vad är då bättre än att dela med mig av böcker som jag hoppas att tomten kommer med?

Jag önskar mig fortsättningen på Miss Peregrine's home for peculiar children, nämligen Hollow City. Eftersom att jag tyckte mycket om att läsa första boken, så tänker jag att andra boken också bör tilltala mig!

 Då jag har hört mycket gott om Backmans nya bok "Folk med ångest" och jag även har gillat de flesta av hans tidigare böcker, så tänker jag att det vore roligt om tomten kom med den till mig.

För er som följer mig på instagram (RebReads92) vet att jag nyligen köpte tre böcker från bibliotekets utförsäljning. Jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att tomten orkar leta i sina djupaste gömmor och hittar del ett och del två i den serien.

Vilken bok önskar du dig i jul?

6 kommentarer:

  1. Folk med ångest vill jag också ha. Tror inte att Tomten kommer med den, då Tomtemor tycker att jag har alldeles för många böcker... Men förr eller senare dyker den väl upp på nån bokrea.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Attans att Tomtemor är med och bestämmer! Jag håller ändå tummarna för att Tomten gör ett undantag i år.

      Radera
  2. Håller tummarna för att Tomten ser hur snäll du varit och kommer med hårda julklappar!

    SvaraRadera
  3. Oh, får kanske göra en egen sån här lista! Får i princip aldrig böcker i julklapp men önska kan man ju göra ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och visar man tydligt vad man önskar, så är det mer troligt att Tomten vågar köpa böcker till en :D

      Radera