fredag 18 oktober 2019

Nytt i bokhyllan.

Denna veckan har et utökats lite bland mina böcker, varav endast en bok var en bok jag visste om. Jag beställde en bok under bokmässan och i måndags kom den äntligen! Jag hade även besök av en god vän under måndagen och hon hade med sig fyra pocket som hon inte ville ha kvar, så de har fått flytta in i min bokhylla. Det är sällan jag tackar nej till nya böcker.




Här är de fyra pocketböckerna. Alla fyra är helt nya titlar för mig, men efter att ha läst baksidestexterna så verkar de som ganska lättsam och varm läsning. Det ska bli spännande att se om jag har rätt!

Den efterlängtade boken som kom i måndags av avslutningen till The_Illuminae_Files och jag ser verkligen fram emot att läsa denna bok! Det ska bli spännande att se hur författarna knyter ihop de trådar som hänger löst efter de två första böckerna.

Har du läst någon av de fem böckerna ovan och vad tyckte du om dem?


4 kommentarer:

  1. Jag har inte läst någon av dem men jag tycker att Den gyllene hårnålen låter väldigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den gyllene hårnålen tilltalar mig med! Får se när suget faller in för att läsa den.

      Radera
  2. läst en annan av Marita Conlon-Mckenna, gillade den.

    SvaraRadera