tisdag 15 oktober 2019

Tisdagstrion: Bäst just nu.

En ny vecka, en ny tisdag och en ny tisdagstrio arrangerad av Ugglan & Boken. Denna vecka kastar vi oss in i triotemat bäst just nu. Roligt tema tycker jag och som många gånger förr så sätter jag min egen tvist på svaren.

Först ut blir denna härliga bok som jag läser just nu. Den glömda trädgården av Kate Morton är fantastisk och verkligen värd att vara med på en lista över bäst just nu!

På andra tur ut kommer den illustrerade utgåvan av Harry Potter och Den flammande bägaren. Vid detta laget har ni, troligen, förstått min kärlek till dessa böcker. Att äntligen få hålla denna bok i mina händer gör att just nu är väldigt bra!

Som avslut på veckans trio kommer min härliga tvist! Jag älskar att hösten är här och att jag kan dricka te när jag sitter och läser. Det är helt klart bäst just nu! Nästan bättre än både Harry Potter och Den glömda trädgården, tillsammans.

4 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blir att du gillar Den glömda trädgården så mycket :D Det är min favorit av de böcker jag läst av Morton hittills.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är riktigt bra! Jag gillar hur Morton väver ihop de olika kapitlenm det blir så lätta övergångar mellan tiderna.

      Radera
  2. Den glömda trädgården vill jag läsa

    SvaraRadera